Happy girl

Som sagt känner inte för att blogga längre, men nu händer det lite grejer här och jag kände att jag ville skriva lite bland annat om de sakerna. Har praktik just nu och jag är inne på min andra vecka, stormtrivs! Flyttar om ca fyra månader in till min andra halvas lägenhet och bosätter mig där i tre veckor medans hon and her boyfriend åker till thailand och gottar sig! Bokade även resan till Grekland, Rhodos stad idag som jag och min kära vän therese åker till den 23/6-30/6, kan inte bli bättre! LÄNGTAR!! :)  Håller på och tränar och träffar vänner på fritiden, så ja livet går och jag har fullt upp med det mesta!
Kommer inte skriva så mycket mer, vad jag gör det kan ni få reda på på facebook.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0