SJUKLING

Har inte bloggat på sjukt länge, skolan har satt igång nu igen, jag tränar mycket och jag pluggar på teori massor, därför jag har tagit som ett uppehåll från bloggen. Men nu ska det bli skärpning och mer outfiter och bilder ska komma upp!

Just nu ligger jag hemma och är sjuk, förkyld, fryser och har feber, bläää! Körde min sista körlektion, iiih snart är körkortet mitt!! :) Ser mörkt ut för min del att gå till skolan imorgon, känner mig inte alls bra!
Nu ska jag dyka ner i badkaret och sedan bosätter jag mig i soffan och pluggar teori+ ser på film med mor min!
Imorgon ska jag bara vara hemma och kurera mig hela dagen lång!

Hörs mer imorgon!





När som är det mitt, mitt, mitt, mitt!



"hellre bli sårad av sanningen, än att bli lycklig av lögner..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0