SICK

Har inte skrivit på jätte länge igen, ska skärpa mig på det! Just nu mår jag så jävla dåligt, jag har åkt på något skit så ligger hemma och är sjuk för tillfället.. Har bosatt mig i badet och soffan nu när jag är sjuk. Har verkligen inte tid att vara sjuk!
Skolan+ körkortet går bra, snart snart snart är det mitt!! Pluggar och tränar om dagarna för fullt.
Imorgon blir det ingen skola för min del, blir att va hemma och bli frisk+ studera gärnet.
Nu dyker jg ner i soffan och ser på en film sedan blir det att lägga sig i ett varmt bad och ligga där i 1000000000 år och ikväll blir det att se på Ensam mamma söker med mor min och till sist sova gärnet av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0