BLOGGPAUS

Har haft en rejäl bloggpaus nu, men nu är jag tillbaka och jag ska hålla det! Håller på och pluggar för fullt om dagarna, tränar och umgås med vänner gör jag även också. Fattar inte vart denna termin har tagit vägen, helt galet vad fort tiden går på gymnasiet+ allting annat, känns som man knappt hinner med allting!
Många nya kursers satte igång i början av terminen, så nu tränar man 6 dagar i veckan och håller igång helt och hållet, träna är livet!
Har suttit och studerat hela dagen, ska snart ut och springa sedan blir det att fortsätta och plugga och kvällen avslutas med att se på bästa OC!
Imorgon är det fredag, men inte vilken fredag som helst för imorgon kommer världens bästa syster hem och hälsar på över helgen från Norge, gudars vad du är saknad!♥ Så då vet ni vad jag kommer göra denna helg, hihi.
Nu: Ut och springa några kilometer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0