We want the same








De här skorna ska jag handla med mig hem från staden nästa gång jag går, vilken färg vet jag inte riktigt än, humm.. Kanske bägge två? Grymt snygga är dom i alla fall! :)
Har fortfarande mycket att göra i skolan + att jag håller på med körkortet som är klart om en ända månad, hur underbart som helst! Vädret är på topp och steek på balkongen har det blivit i några dar nu.

Ska fortsätta att dyka ner i skolböckerna och plugga på mitt älskade naturkunskapsprov som är nu på torsdag, sedan blir det träning och resten utav kvällen blir det att se på en bra film och ligga och skratta åt den för sig själv!




Glasstime in tha folkparken sommarne 2010




Ge aldrig upp!

Kommentarer
Postat av: armela

sööt du ee :D

2011-05-12 @ 16:44:09
URL: http://sarenekuglicee.blogg.se/
Postat av: amanda

nämen har du hittat min blogg nu ;). Du är också söt sötarmela! :) hihi

2011-05-12 @ 18:04:44
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0