4 maj 2011



Denna snygga klänning fick jag med mig hem från H&M idag, grrrr! Har varit ledig idag och haft en dubbellektion på körskolan och på eftermiddagen har jag lekt med mina tjejer!♥ Fick reda på utav min körskollärare att vi ska boka in en tid till halkan nästa gång ja ska ha en körlektion, iiiih nu är det nära nära nära!! :)) Hällde även i en blond slinga i mitt hår idag när mois och de andra tjejerna fixade i mois hår, så nu snart ska jag färga håret igen till min vanliga röda färg och sen hälla i blonda slingor lite runt om, naaajs! Skolan går bra bra men ganska mycket prov+ inlämningar osv.. Slutar tolv imorn, lite oskönt. Snart helg IGEN och då blir det lite kröök.

Nu ska jag plugga engelska om jag har orken till det, sedan umgängar jag tvn lite och sen sova för att orka upp imorn!



Kärleken är människans drog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0