Welcome samsung galaxy ace




Denna snygga jävel fick jag med mig hem i lördags utav mamma, super nöjd och ett super tack till världens bästa mamma!♥
Vet att jag har varit riktigt dålig på att blogga nu på ett tag, har börjat praktiken, studerar både mycket inom skolan, praktiken och körkortet så har inte haft någon ork. Allting går super och jag går som sagt i praktik nu i sex veckor i rad, håller på med körkortet som jag kommer att ha om 3 months, iih! Söker jobb som aldrig förr och som jag aldrig kommer sluta med tills jag har ett!
I veckan blir det plugg, körskolan och träning, träning!

Nu ska jag fortsätta att nörda med min mobil och sedan avslutar jag kvällen med en wallander film.

Hälsningar en trött Amanda Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0