LITE VÅR NYTT












Fick med mig hem:
en svart poncho från gina för 149 kr.
en gul t-shirt/skjorta från gina för 149 kr.
en tröja från monki för 400 kr.
bh från h&m för 129 kr.
och ett par rundra fjäderörhängen från gina för 149 kr.

Vaknade klockan sex imorse och kändes som att jag hade åkt på maginfluensa eller något liknade.. Efter ett tag somnade jag om och sov till ungefär halv elva och då kände jag mig lite bättre. Blev dock ingen träning för min del idag men jag bara kände att nu när pengarna hade kommit och alla vårkläder är på ingång så blev det att åka ner till staden en svänga och shoppa lite även om jag inte är helt hundra i min kropp. Allting blev jag nöjd med och nu vill jag verkligen ha sommar! :) Om jag har orken så ska jag fixa lite i mitt rum och även städa rummet.
Ikväll blir det nog en lugn hemmakväll med någon bra film!

pussochkramhejdå♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jättefina vårkläder! Det är du värd :) Krya på dig

2011-03-26 @ 23:30:34
URL: http://saramedh.wordpress.com
Postat av: amanda

Tack så mycket sarah!:) hihi. TACK!

Allt bra med er? :)

2011-03-27 @ 10:48:00
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0