LITE NYTT


Turkos bikini från Cubus.


Ett korsörhänge.

Dessa snygga saker fick jag med mig hem från staden idag, grymt nööjd! Bikinin kommer bli så sjukt snygg på+ när man är brun också, raawr! Min dag har sätt ut så som först plugg på körskolan sedan träffade jag Bella nere på stan och vi åt och snackade massa goja♥, sedan åkte jag iväg till pappas grav med min kära farmor och sen har jag varit ute hela eftermiddagen i det underbar vädret!

Imorn är jag tillbaka till mina små änglar, denna vecka blir en kort vecka men ganska mycket saker som ska hinnas med ändå. Nu ska jag fortsätta att se på filmen som jag har satt på, sedan dejtar jag kudden!


puss,hej&godnatt!♥




Grattis pappa, idag skulle du ha fyllt 49 år!♥
Du finns i mitt hjärta, du finns i min själ, inom mig. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0