FÅR JAG CHANS PÅ DIG?

Godkväll!

Känner att jag har blivit mycket piggare nu sen man ställde om klockan till sommartid, mutchobra!
Lekte med en kompis igår, handlade hem lite käk, åt glass och scheckade lite bb. Somnade runt tolv inatt och sov som en björn, nästan så att jag inte hörde väckarklockan imorse. knaas.
Lite praktik och körlektion med en grym körskollärare, hon rockar tanten lilla! ;)






Nu snart ska jag dyka ner i badkaret och simma lite. Studerat färdigt för idag känner jag.
Och fuck så skönt det är att veta att man har ett jobb nu, vakna upp varje morgon och veta att det är sant, hell yeeah!
Läggdags tidigt för min del ikväll, öppnar dagiset imorn 06.15 och klockan ringer 05.00, riktigt skönt.
Slutar halv ett imorn och åker då till gymmet och pumpar upp mig lite. Och ni, se upp för att bli lurade imorn, försök att vara lika smart som jag att ALDRIG gå på något!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Härligt att du fått jobbet.



Simma lite för mig ;) hihi!

Kram

2011-03-31 @ 22:46:45
URL: http://saramedh.wordpress.com
Postat av: amanda

ja det är helt underbart!

lovar det ska jag göra! ;) huhu

kram

2011-04-01 @ 16:30:29
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0