28 mars




Ja ibland måste man få tycka synd om sig själv, speciellt när man har legat inne sen i fredags!
Är dygn förkyld och i mellan åt kommer illamåendet så det känns som att det ska komma upp fast det inte gör det, balle jobbigt! Fryser som en kamel och fyller upp badvatten så det nästan rinner över och det blir tusen gånger om dagen typ. Får knappt i mig någon mat/dricka, då är det verkligen fel på mig!
Som det ser ut just nu så blir det ingen skola för min del imorn och det är väl bara att bita ihop och inte gå! Måste bli frisk tills i veckan/ helgen, då ska jag göra saker så då måste jag vara frisk.

Har haft lite ork till att plugga teori och lite skolarbete i alla fall. Resten av eftermiddagen blir att kolla om på alla filmer man har sätt och även bada flera gånger om!
Nu väntar jag på att kära mor ska komma hem med mc och sedan dyker jag ner i badkaret.
Hörs mer senare eller mer imorn!

/en sjuk Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0