10 juni

har haft så sjukt mycket att göra, men nu är allt skolplugg över för detta år, det ända som jag ska plugga på är teorin som jag håller på med förfullt, för om typ en vecka  fyller jag 18 hela år och då nån gång är körkortet klaart!!
Har ´lagt på lite färg på kroppen under dom här soliga dagarna, sommarlovet är häär gott folk!

De här veckorna nu som kommer är fullt upp, sista dagarna i skolan, körlektioner, klippa håret, färga håret, fixa inför skolavslutningen, fixa inför kusins student, fira mig med släkten om en vecka, fyller 18 om nästan en vecka, osv osv. här händer det något kan man säga!

Kom hem från lägret med min galna älskade klass♥ har duschat och känner mig fräschare. Min klänning och två par skor som jag har klickat hem har äntligen kommit, snyyygt! Ikväll kör jag på en lugn hemma kväll.

TJINGELINGBADRING!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0