trött som en babijanrumpa

Nu har det tagit ett litet tag igen sen jag bloggade, men har som sagt varit iväg i grekland, solat badat här hemma, partajat lite osv osv, och sen har jag börjat jobbat också. Jobbar ganska mycket, både i veckan+ helger, ledig 1-2 gånger i veckan och så är det ganska onda tider, men jag biter ihop!

Är helt slut nu när jag kommer hem från jobbet men jag håller igång med träningen och ja stenpluggar teorin, det sista nu, snart är det klart! :)) Hinner inte så mycket mer än att jobba om dagarna eftersom mina tider är som dom är..

Nu ska jag bara lägga mig i sängen och inte gör nånting, så himla skönt!
Upp och jobba imorgon, 10.30-15.00!






Kommentarer
Postat av: Frida

Bit ihop eller bryt ihop, haha :)

2011-08-03 @ 22:13:39
URL: http://fwallentins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0