23 timmar kvar..

Ja om ca 23 timmar så åker jag och mor upp till Arlanda och sedan går planet klockan 07.00 på söndag morgon till GREKLAND! Sjukligt skönt att få komma bort en vecka! :) Resfebern börjar sätta igång nu känner jag, riktigt grym känsla är det!

Har varit iväg hela förmiddagen/dagen och handlat, övningskört och fixat massor, och än har vi inte gjort hälften! Vi ska börja packa vart efter för ikväll blir det att gå och lägga sig runt 8-9 för att sedan ringer klockan 01.00 inatt!

Nu ska jag fortsätta ta fram kläder, styra i rummet och till sist städa rummet!
Ikväll ska vi äta god mat, se på film och bara ta det lugnt! Vad jag tror så kommer nog inget mer upplägg på bloggen så vi hörs när jag komemr hem den 17:e, Ha det lika underbart som vi ska ha det! :D

pussochkramhejdå!





grekland, rhodos stad




Bättre mamma får man leta efter!♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj jag hade missat flera blogginlägg såg jag nu :P



Nu är ju ni redan i Grekland,men jag ville bara säga att jag hoppas ni får en fortsatt trevlig resa iaf. Det förtjänar ni ;)



Ha det bäst Amanda, kram!

2011-07-11 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0