WELCOME HOME TO ME







Dom här sakerna kom hem till mig idag, iih vad glad jag är! Jag älskar verkligen mitt köp! :) Det enda som inte har kommit hem än är bikiniöverdelen men den ska komma nästa vecka. Lite fler VGn rullar in första dagen efter lovet, inte helt fel! :) Allting känns så bra just nu och jag är så glad och livet funkar riktigt schyst nu (Y).
Ligger nerbäddad i sängen och känner att jag har pluggat klart för kvällen och ska se på något bra på tvn och sedan sova som Amanda gör!

kort och intressant puss&kramhejdå!♥



snälla ge mig den 21 juni 2011, ge mig värmen, ge mig den solbruna kroppen, ge mig alla utgångar, ge mig dom sena nätterna,ge mig körkortet, alltså ge mig sommar!♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du skriver att du tycker att livet funkar riktigt schysst nu, men vet du varför det gör det? Det är din egna förtjänst. Ingen annans. Det är du som stått i och envist hållt dig kvar och kämpat vidare och inte gett upp när det varit uppförsbacke och nerförsbacke vid motgångar!



Det är tack vare dig Amanda, som ditt liv funkar schysst. Du har förstått att det är bara du som kan ta ansvar över ditt egna liv med allt vad det innebär (skola, vänner, körkort, familjerelationer mm).



När jag var i din ålder hade nog inte jag rikigt förstått det. Du är en clever girl tycker jag, och du har hela livet framför dig. Bara välja och vraka, du klarar vad som helst. Kom ihåg det.



Kram

2011-01-12 @ 13:02:30
Postat av: amanda

Tack sarah, du är för go! Jag håller med dig faktiskt, jag märker själv hur mycket jag har mognat osv. Jag tänker även för mig själv att jag tänker så "vuxet" eller vad man säger för att vara i min ålder. Men som sagt det har hänt mycket i mitt liv och det har/är upp och ner mellan åt och jag märker som sagt att jag har förändrats som person men som något bra då. Sen har jag alltid varit den tjejen som tar eget ansvar och vill ha koll och ordning på mig. Visst i början när pappa dog kände jag att livet tog stop där men jag gick vidare och man får gråta och tycka saker är jobbiga i livet men helst ska man gå vidare och tänka possessivt och tänka på bra saker även om man sörjer för det är exakt så jag gör! Jag tar en dag o taget och varje dag tänker jag för mig själv, "jag är bra för den jag är, jag är nöjd med allting jag gör och att jag är glad över att jag är frisk". Och livet blir mycket lättare/bättre om man tänker så. Jag tar även vara min mina nära och kära och det ska man också göra varje dag. Vill också säga att du är en sån bra stark person du med sarah! Du är verkligen vuxen och tar ansvar och är mogen. Jag har alltid tyckt om dig sarah! :),man kan verkligen prata med dig och det är skönt att vi förstår varandra! :) Du klarar också allting, det vet jag!



Kram!

2011-01-12 @ 16:03:21
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0