Summer things

Förlåt för en så bad uppdatering men har inte haft tid nu under julen/nyår. Har däremot varit sjuk denna nyår så det fick bli en lugn och skön nyår för min del. Kan inte fatta att om ca två veckor är vi tillbaka i skolan igen, helt sjukt vad fort tiden går och helt galet vad vi börjar närma oss min 18års dag och mitt körkort, iih! :)
Har klickat hem vår/sommar kläder från H&M med min sjukling (mamma), åh så sugen jag blir! Ska ta på mig träningskläderna och ut och gå sedan hem och plugga teori.








Detta kommer hem till mig om några veckor, looove! Mer blir det snart igen att klicka hem, hihi :).
Nu vill jag bara ha sommar sommar sommar och min 18års dag och körkortet! LÄNGTAR! :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad roligt, mer kläder. "Det kan man aldrig få nog av" ;)



Är det sant? körkort och 18 år snart? När fyller du? Kram

2011-01-02 @ 21:01:11
Postat av: amanda

haha ja det blir bara mer och mer :O.. får ta stopp snart! Men jag erkänner att jag älskar shopping! (a) hihi. Ja, jag fyller den 21 juni :) längtar såå! Kram!

2011-01-03 @ 08:41:14
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Sarah

:)

2011-01-03 @ 11:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0