Mycket intressant

Du heter: Amanda

Smeknamn: mandis, porramanda

Låt som när du är ledsen  sörjer till? Har ett par stycken

Vad tror folk om dig? Ingen aning, bra hoppas jag :P haha

Vad får du ofta komplimanger för? ögonen, min klädstil och min rumpa, haha

Brukar du skratta för dig själv?
Ja, varje dag

Äger du några converse? Ja

Brukar du bli för full? Nej tycker jag inte :)

Är du allergisk  i mot något? nope

Har du haft sex idag?
nej

Hur svarar du i mobilen? Hallå, hej det är Amanda, kungen här vem där

Antal timmar sömn inatt? 7

Sov du ensam? Ja

När mår du bra?
När jag är med min underba familj, när jag är med mina underbara vänner, när jag tränar

Hur känner du dig nu? Lite trött, lite nere, alltså blandade känslor

Vanligaste färg på dina kläder?
blandat

Vad tycker du om fötter? "mysigt"

Vad saknar du?
mycket saknar jag men mest att min pappa ska komma tillbaka...<3

Hade du en bra dag igår?
Jadå

Rakar du benen? Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig? Är en kvällstrött människa så ibland blir det mellan 21.00-22.00 & ibland mellan 22.00-23.00 , älskar att sova! :)

Är du blyg? Beror på vilket sammanhang

Sysslar du med någon idrott?
kanske ingen idrott men jag tränar ju som, ute och springer, sit-ups, armhävningar och mycket mer.

Är du nöjd med ditt liv?
Ja det är jag, men vissa saker skulle jag vilja ändra på.

Är du bortskämd?
tycker jag inte.

Vad gör du imorgon? går i skolan, är med mina underbar vänner på kvällen och käkar pizza och bara tar det lugnt

Vad längtar du till?
min 18års dag, mitt körkort, alltså sommaren!

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja och jag älskar dom!

Hur gammal är du? 17 men 18 i sommar, överlycklig? :)

Tycker du om någon just nu?
många

Om fem månader:
fyller jag 18 fucking år och då röjer jag i dimman på krogen och steker sönder i soliga vädret! (Y)

Vilken tid gick du upp idag? 06.00

Är det okej att gråta?
Ja, dum fråga!

När grät du senast? idag

Vill du gifta dig?
absolut

Vill du ha barn? såklart jag ska ha barn, men inte nu

Är du bra på att laga mat?
yes

Hur vig är du?
dygnvig!

Vad dricker du helst när du är törstig?
vatten, släpper törsten bäst (y)

Har du tandläkarskräck? nej

Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja






Kommentarer
Postat av: saramedh

Hallå Amanda!



Nu är jag tillbaka i cybervärlden igen ;)



Kram

2011-01-26 @ 20:19:53
URL: http://saramedh.wordpress.com
Postat av: jenny

kan inte du uppdatera lite mera. saknar dig här på bloggen ;)

2011-01-27 @ 21:14:55
Postat av: amanda

Tjena sarah!

nämen vad bra! :D så bra att du kom igång igen med bloggandet, kul! ;)



kram

2011-01-29 @ 14:43:53
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0