Nämen lite mer nya kläder i garderoben






Min dag har bestått utav, träning, städning och plugg. På eftermiddagen kom även min efterlängtande vän Malin till mig! :) Vi åkte ner en svänga till stan och hem kom jag med tre snygga plagg från monki och rea var det på allting!
Snart ska jag packa lite för sedan vid nio tiden blir jag hämtad av min vän och där sover jag inatt! Imorn blir det massor plugg plugg och plugg och även träning sen får vi se vad dagen har mer att erbjuda! Hörs mer imorn snyggingar!

puss&kramhejdå♥


plagg 1: Stor vit oversizetröja
plagg 2: en svart lurvig/stickad mysig tröja
plagg 3: en svart skjorta med lite transperant i

superduper nöjd med köpet idag med! vad tycks? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0