TORSDAG

var på gymmet ca två timmar igår kväll och vid tio tiden på kvällen kom min pingla och gjorde mig sällskap över natten, vi såg på i stjärten finns inga känslor med lite snaks, choklad, glass och lärre, aa det var sjukt gott!
klockan ringde vid nio imorse och då blev det att stoppa i sig lite frukost och packa träningskläderna för att sedan vid halv elva fick jag skjuts utav mois ner till staden och vidare till körskolan. Måste erkänna en sak, sjukt så grym jag är på att köra bil! :o ge mig körkortet nuuu!! Vid tolv drog jag till gymmet och spenderade två hela timmar och det var riktigt gött!

Nu sen jag kom hem har jag bara duschat, slappat och ätit.
Ikväll kör vi på en riktig filmkväll och sedan dejta kudden! Fredag imorn och det innebär eventuellt träning? köpa present till min favorit tills lördagens bravader och fixa med lite annat.

NU: kolla kläder på internet, musik och tvn!

Hälsningar Amanda Karlsson.

















ja jag vill ha sommar!

Kommer alltid att finnas här för dig Moa, love love love you!♥






Kommentarer
Postat av: mowsan

du är bääääääst! <3

2011-02-25 @ 23:23:04
URL: http://mowsan.blogg.se/
Postat av: amanda

Du med älskling!<3

2011-02-27 @ 20:25:08
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0