NYTT




Denna snygging handlade jag med mig hem från Lkpg som jag och mor har hälsat på idag. Kom även hem med ett par gula fjäderörhängen, hårfärg och hårspray, (tyvärr ingen bild på det). Ledsen för att jag inte skriver så mycket på bloggen, gör så mycket annat om dagarna så typ "hinner" inte med bloggandet, men det ska bli ändrat!
Jag börjar bli frisk så idag tog jag chansen och åkte till gymmet, känner att träning är en del utav mitt liv. Håller på med körkortet som många vet och det finns bara ett ord, LÄNGTAR! Inte lite oskönt med lov nu också, ingen stress, ingen tvång till något, bara vara! (y)

Nu ligger jag nerbäddad i min enorma sköna säng och ska se lite på tv sedan sova. Upp rätt så tidigt imorn för att sedan möta upp Maria och Julia i resecentrum för att sedan åka vidare till krokek till Denice och Erica och umgås med dom under dagen,myspys! :)



puss&godnatt hejdå♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0