Mycket intressant

Vet inte riktigt vad jag har att skriva just nu, men plugget rullar på, körkortet rullar på, vädret rullar på, vårkänslorna fortsätter att rulla på och allting är bra just nu.
Inte långt kvar till lovet och det ser jag verkligen fram emot.

Kör på lite studiedag imorn och då åker jag och min grymma kompis till gymmet och tränar så svettet rinner ända ner till golvet! Efter träningen får jag nog sällskap med mig hem också, myspys! :)

Denna eftermiddag bjuds på träning, plugg och ännu mera plugg.
Ikväll övernattar jag hos en kompis, vi ska se på paranormal activity 2 och jag kommer antagligen inte hinna till toaletten för att jag kommer bli så rädd som jag är för alla skräckfilmer som finns. (som vanligt alltså med andra ord)









min grymma kompis hon är grym hon!







































































































































Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är alltid roligt att kolla på skräckfilmer med personer som är lättskrämda :) Hehe.



Men när vi såg på en skräckfilm när du och bror var här så kommer jag ihåg att en "viss" person snarkade lite lätt på soffan en bit in i filmen... men iofs så var den inte nåe bra ändå :P Hihi!



Var paranormal activity 2 bra?



Kram!

2011-02-09 @ 15:23:31
URL: http://saramedh.wordpress.com
Postat av: amanda

haha ja det tycker jag med fast jag är rädd! ;)

haha ja jag är så sjukt kvällstrött så det är något fel! :O jag blir så trött på mig själv att jag inte kan hålla mig vaken även fast jag vill det! :P haha.



Ja den var bra men som sagt den var äcklig det kan jag säga att den var.

Kram!

2011-02-09 @ 18:13:28
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0