Lördagen den femte februari tvåtusenelva

Har inte bloggat på hur länge som helst! Har faktiskt inte haft tid, har haft så sjuukt mycket annat att tänka på som, skolan, träning, söka jobb, körkortet osv! Det har hänt ganska mycket under tiden som jag inte har bloggat. Livet rullar på, förutom att jag är förkyld som en häst just nu och hängig i hela kroppen :/.

Idag har jag och mammsen varit och övningskört. Körningen går så jäkla bra nu och det är inte sådär jätte långt kvar tills jag sitter där bakom själv! Längtar? JAAA! hihi
Ikväll kommer en fin vän till mig och vi kör på en rejäl slappar kväll med pizza, chips&dipp, lärre och massvis med filmisar! mer mys kan det inte bli! :) Imorn blir det att åka hem till min kära mormor och äta mat och sedan åker jag och mamma och övningskör ännu ännu mera!

kortochintressant! Puss&kramhejdå♥










you are my rockstar♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Härligt att du har mycket att se fram emot :)



Är du förkyld som en häst, fy alltså, jobbigt ;) Hehe, vad rolig du är!

2011-02-08 @ 07:56:23
URL: http://saramedh.wordpress.com
Postat av: amanda

ja precis! :) haha ja usch det är så jobbigt, speciellt på natten när jag sover då hostar jag så att jag spyr nästan, blää! :/ hehe :P.

2011-02-08 @ 15:46:14
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0