Det är dig jag tänker på, ingen annan

Hallå där!
Jobbar om dagarna det är därför jag inte har tid att sitta och blogga, tränar det sista på körkortet också innan det är dags att boka för uppkörning+ teoriprovet. Tränar och träffar vänner om dagarna, så tiden springer iväg och det är mycket som händer just nu i livet. I söndags gick jag hem för att jag frös som en galning så jag satt och skakade och igår var jag hemma från jobbet, så imorse gick jag till jobbet i några timmar men sen vid lunchtiden kände jag bara hur den där skakningen kom tillbaka och då kunde jag inte vara kvar :/.. ett helvete att frysa sådär mycket så att man skakar! Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och sedan ska jag lägga mig i soffan med en skön filt och se på en bra film och kurera mig så jag inte blir värre! Imorgon och på torsdag är jag ledig, inte helt fel! Och imorgon på eftermiddagen ska jag tatuera mig, spännande! :) Ha en bra tisdags eftermiddag så hörs vi!




Io sto combattendo, ma non è facile .. sei tu ho bisogno nella mia vita, sei tu che voglio vivere il resto fuori dalla mia vita con..♥

Kommentarer
Postat av: mowsan

Krya på dig mitt <3

Varma kramar

2011-08-09 @ 16:21:31
Postat av: amanda

Tack gulle!<3

2011-08-09 @ 18:56:02
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0