15 april



De här sakerna fick jag av några barn och även min personal på min avdelning. Vill säga tack för ALLTING och tack för att jag har fått varit hos er. Vart har sju veckor tagit vägen? Sinnes så fort tiden går..
Hunnit fått ut lite tårar och det får man lätt ut när man är som en stor familj! Tänker på er och hoppas ni får det kanon bra och jag hoppas verkligen att jag kommer tillbaka! Komma och hälsa på ska jag göra 1000000000 gånger, det kan ni ge er på! :)

Har precis fått i mig lite käk och just nu funderar jag på och ut och springa ett varv, fårse lite..
Resten utav kvällen ska jag fixa lite och ätta massor utav onyttigt. Kör alltså en onyttig/nyttig kväll ikväll!

/ en Amanda med blandade känslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0