26 april 2011

Halloj!

Tyvärr så har jag vart så sjukt dålig på att blogga men det är för jag har haft praktik, lov, varit på kryssning, firat påsk och varit ute i det sommriga vädret som inte kan bli bättre! Hur underbart som helst. Då har jag inte haft tid till bloggandet direkt. Back till skolan nu och idag var det första dagen på 8 veckor för min klass och det känns kan man säga, tog lite tid innan man vaknade till idag! Har jätte mycket prov, läxor, inlämningar osv nu innan det är dags för sommarlov om ca sex veckor, bara att bita ihop och köra! Får se fram emot allting bra som händer den här sommaren, min 18års dag, körkortet som blir klart om 2 månader, resan till grekland och massor mer :).
Har fått massor med fint i påskpresent, blandannat min skinnjacka som jag har velat haft över ett halv år nu, hihi super nöjd! :) Ett stort TACK för allting alla som jag har fått!♥

Mycket plugg denna vecka+ att jag blev sjuk eller välldigt illamående från klockan 07.15 igår morse på hytten och det har fortfarande inte gått över, huum skumt de där! Lite körlektioner den här veckan på körskolan och ännu mera körning hemma+ plugga ännu mera teori! Valborg i helgen och i år har jag bestämt vad jag ska göra och dan efter är det första maj tåget och då får ni vinka till mig när jag kommer där på motorcykeln! ;) hihi.
Nu ska jag sätta mig ner och studera som en uggla sedan tar jag lite break med annat och sedan fortsättning med pluggandet!

/ en tjej med blandade känslor




nu är den min min min!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas du mår bättre nu.



Apschnygg skinnjacka! ;)



Kram

2011-04-27 @ 07:34:51
URL: http://saramedh.wordpress.com
Postat av: amanda

Tack sarah!



hihi a tack så mycket! :)

2011-04-27 @ 12:32:39
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0