GALET KÄR

Håller på och tränar på att gå på benet men det blir dock i alla fall en dag till med kryckorna.. Roligt kan man också ha även om man går på kryckor, eller hur maria? ;) HAHA!
hagaborg imorn halva dagen i Stadium Arena och jag ska göra mitt bästa! Snart har halva veckan gått och det innebär närmare helgen, underbart! Jag och Johnny har redan bestämt hur våran helg blir. Vi ska ha en såndär riktigt myshelg med att laga god mat, köpa snaks, godis och lerre och mumsa i oss det och hyra riktiga bra filmer, göra det vi är bäst på, mysa som aldrig förr, pussas massor, åka och styra lite och bara ha en sån jätte mysig helg och bara koppla av! detärriktigtskönt!


Nu ska jag göra klart ett arbete som vi började med i skolan idag, det är lätt och det går fort!
Sen blir det lite mat i magen..
Idol ska jag absolut se ikväll, audition är ju helt klart det bästa!





Du betyder så himla mycket för mig, du är bäst, du är mitt allt, du och jag livet ut, Jag älskar DIG Johnny Lindqvist! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0