SOMEONE

På börjat på lite nytt i skolan, redovisning inför klassen. älskar min klass, helt galet bra är vi och helt galet crazzy allihopa, detärsådetskava! små snackat lite om studenten, jo men visst det går fort så vi är "snart" där, yeah!
allting går så galet snabbt och allting går så bra och det älskar jag när det är så!

redan fredag snart och det helt underbart! crazzy helg lär det bli denna helg, skojsigt!
imorn slutar vi klockan tolv, sug på den ni..  ska även träffa min efterlängtande kvinna imorn som har kommit hem från Turket och grejor! hih♥


det som ska hinnas med ikväll är, träning, dusch, käk och sista avsnittet av fångarna på fortet, braa!



you are always in my heart, dad..







ja, jag är kär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0