MOR-DOTTER KVÄLL

helg imorn och det känns inte ett dugg skönt, jag bara älskar helger! och en bra helg kommer det bli, lite partyparty, övningskörning osv.. 
skolan+ klassen rullar på, matteplaneringen+ engelska läxan är redan klart för min del! duktiga amanda.

slutade vid tolv tiden idag.. lite oskönt! träffade min efterlängetande kvinna efter skolan, gick runt och strosa lite och jag fick med mig hem ett par beiga tights från bik bok och mowsan fick med sig lite stuff hon med! till sist så hamnade vi på waynes och tog oss en sallad och den satt fint efter svältkänslan!
min syster åker till Turkiet på lördag och jag är inte ett dugg avundssjuk.. Vill också åka någonstans nu nu nu!
imorn får jag äntligen träffa min man..♥ hih.



ikväll är det mor-dotter kväll, som består utav en god måltid, hårinpackning, ansiktsmask, fixa naglarna, göra i ordning ögonbrynen, se på en film och ha det roligt med mycket skratt som vi alltid gör! jag älskar min mamma♥




please take me back..



Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, visst är det mysigt med mor-dotter kvällar? det kan jag ha med min mamma med. idag är det en syster-syster dag som gäller, extra kul att få ta hand om varann lite :)

2010-09-04 @ 16:41:48
URL: http://blogg.veckorevyn.com/hannasboost
Postat av: amanda

ja det är superduper mysigt! :) syster-syster dag är också lika mysigt! hihi. ja precis man behöver göra sånt också ibland :).

2010-09-04 @ 18:01:36
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0