I FEEL ME BETTER

mina krafter att hoppa omkring på kryckorna i högt gräs, mycket grus, bland mycket folk och solen sken rakt på mig idag på haga borg gjorde att jag blev så trött och utmattad att jag fick ta bussen och åka hem efter en hel dag där. Jag kan stödja på benet nu men det är fortfarande svagt men imorn ska jag testa att inte ha kryckorna i skolan, så sköönt!
Torsdag redan imorn och helgen närmar sig med bestämda steg. Ser fram emot så mycket den här helgen, ska bli jätte mysigt! hihi

ungdomsmottagningen imorn först innan skolan, beställa lite nya p-piller som behövs!
Nu ska jag städa lite i mitt rum och lite senare sen kommer j hit och då ska vi ta och mysa framför idol!♥

Hörs mer imorn snyggingar!





kärareänkärast..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh helg är det bästa som finns! jag har nyss varit på bio så filmen SALT är ett tips!

2010-09-11 @ 00:17:23
URL: http://blogg.veckorevyn.com/hannasboost
Postat av: amanda

ja visst är det! jag älskar helger :). Vad mysigt var den bra då? :) ja man kanske skulle se den någon gång, har hört att många har sätt den.

2010-09-11 @ 13:02:45
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0