FÖR MIG ÄR DET INTE ÖVER ÄN...

jag har rätt att må dåligt, jag har rätt att gråta, vara arg och skratta! det ända jag gör just nu är att gråta, gråta mig till sömns och även vakna gråtandes.. ja det är ett helvete att må såhär, jag brukar vara den där glada possetiva tjejen men just nu kan jag inte vara det, jag orkar typ ingenting just nu.. Brukar aldrig klaga på saker och ting men nu var jag tvungen att skriva av mig så ni verkligen förstår hur jag mår och om jag inte bloggar på någora dar.


Både du och jag vet varför inte vi kan vara tillsammans just nu, varför vi blev singlar.. Det var ganska mycket tjaffs, onödiga ord som kom ut ur käften, lite onödigt störande på varandra som gäller båda två, ja egentligen helt önödiga saker och inte allvarliga saker.. Det känns så sjukt konstigt och jag känner mig så sjukt dum för det jag har gjort/sagt som du också erkänner för mig för vad du har gjort/sagt osv. Det är saker man egentligen kan lösa men vi har kommit överrens om att just nu framöver ska vi va singlar sen får man se vad framtiden säger! vi tar en dag i taget i alla fall.. Det känns bra att vi kommer överrens i alla fall!


mitt hjärta gråter, men du hör det ej.
Dens tårar faller tyst, de faller för dig
Om du skulle höra så skulle du förstå
Att vad som än händer, så ÄLSKAR
jag dig ändå..



Det gör så ont i hjärtat så det inte går att beskriva med ord, jag har aldrig älskat någon så mycket i hela mitt liv och det vet du om! Jag har aldrig gråtit över någon så mycket som jag gör för dig, då är det något speciellt, då är det äckta KÄRLEK..

Kom ihåg, jag kommer alltid att finnas och älska dig vad som än händer Johnny Lindqvist!♥


(för mig är det inte över än, jag kan/vill inte förstå det..! :'( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0