CRAZY NIGHT

Vilken kväll! Började med för fest hos min plutt med bra musik, dricka, dans och johnnys kompisar, wow säger jag, verkligen en lyckad kväll/natt! sedan blev det utgång och det var lika bra där! sussade kudden vid fyra tiden.. inte illa!
Tack för en lyckad kväll/natt med er boys!

Vaknade upp med j vid halv ett tiden, lite små seg var man då men det gick att ta sig upp..
har bara sätt på film och myst och pussats massor, hih!

ska träna här hemma som jag gör varje kväll innan jag hoppar in i duschen.
sen blir det att se någon bra film och sedan sussa kudden, upp tidigt imorn! Skönt som det är så är man själv hemma imorn kväll till tisdag så då får jag besök utav min snygging! då finns det bara tre ord, mysa,göra det vi är bäst på och pussas!



du du du♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0