COME HOME TO ME



galet snygga!
Båda är grymt snygga men jag funderar på att dra ner till staden i veckan och köpa mig den första klänningen som jag kan ha på festen på fredag, jag är kär!

vad tycks? :)







Har spenderat fredag+ nästan hela lördagen med j , har även varit och firat min gammelmormor som fyllde 93 hela år igår, stort GRATTIS! :) och mer ska hon bli! Igår så ringde johnnys pappas jobbarkompisar så johnny och tomas åkte iväg och jobbade natt och det ska dom göra fram till torsdag natt nu, jätte bra, glad för din skull j! Så igår åkte jag hem vid nio tiden och då blev det att se en film och sen sussa vid elva tiden.
Idag är det söndag då IGEN, går så sjukt fort så man knappt hänger med.. Åker iväg snart med mammsen och övningskör och sen i eftermiddag blir det plugg. Skola imorn, upp tidigt!

ge mig fredag nu nu!

NU: klä på mig och sen ut i trafiken, TUT TUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0