100920

har verkligen försökt att vara pigg i skolan idag även om det inte gick så bra.. för bra kan jag nog inte säga att jag mår direkt. halsen har svikit mig och den här gången verkligen svikit. fryser massor och bara vill sova sova och sova.. är sjukt trött också. Det låter som att det är nånting på g med min kropp som jag verkligen hoppas på att det inte är! vill/kan inte bli sjuk nu och speciellt inte till helgens bravader..

träna kan jag ju dock inte göra idag då eftersom jag inte vill bli värre än vad jag är.
har precis börjar plugga och det kommer jag göra så länge jag orkar, sen blir det att ligga i badet så länge som möjligt..
ikväll ska jag se på någon bra film och sen sussa kudden! börjar sent imorn som vanligt, skönt med sovmorgon!

NU: plugg!


HEJDÅ!





jag kämpar för din skull pappa.. Jag älskar dig din dotter Amanda♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

Stackars, låter som du håller på att få världens förkylning. Hoppas det vänder snart!



Vilket fint meddelande till din pappa. Vi har lite gemensamt du och jag.



Krya på dig- kram!

2010-09-20 @ 22:55:45
URL: http://pysiz.blogspot.com
Postat av: amanda

aa känns som det.. Men jag hoppas att det vänder som sagt! Ja det har vi verkligen, tycker så synd om dig sarah och jag vet ju exakt hur du mår osv..:/ vi är verkligen i samma situation. Finns om du vill prata om det! Ha det så bra och hälsa Dante och Pontus.

Kram!

2010-09-21 @ 17:20:39
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0