100912

Helgen blev som vi hade tänkt oss. I fredags åkte jag och min fina pojkvän iväg och hyrde film och till det blev det lite snaks, dipp och lerre och massor med mys och pussar!
I lördags vaknade vi upp vid tio tiden och åt frukost osv. Sedan åkte mamma och vi och övningskörde och det blir bara bättre och bättre, hihi det är så kuul att köra och jag längtar så otroligt mycket till min 18års DAG!! :)
Lite senare på kvällen började vi duscha och göra i ordning oss för att sedan åka till vilbergen och bowla, vi fick även med oss johnnys pappa och dock så vann jag inte men kom på 2:ndra plats! Tack för ett trevligt sällskap! :)
Idag vaknade vi ganska tidigt men vi kunde inte somna om så vi låg och kollade på tv och höll om varandra, meränmysigt!
Kom hem för ett tag sen och resten av dagen ska jag ut och gå ( försiktigt), äta, duscha och fixa lite tills imorn.

Ny vecka och nya krafter imorn! Veckan som kommer kommer vara lite speciell under veckans gång men annars är allting som vanligt i skolan. Får träffa mina favorit tjejer! :) hih

Ensam mamma söker börjar ikväll och det är självklart att man ska se! älskar alla höstprogram som börjar nu, så mysigt att ligga framför tvn och se på massor bra program.
Nu väntar maten sen ska jag fixa lite och bara ta det lugnt!





Det finns bara tre ord, jag älskar dig!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0