SÖNDAG

helgen har varit en bra helg. lite bastu i fredags, lite bowling, häng med syster och tillslut hugo igår och imorse vaknade jag upp i en annan säng. lite övningskörning blev det också idag och jag kan inte säga mer än att jag är bäst på att köra bil!
tre praktikdagar kvar nu sen är det studiedag på torsdag och fredag! (Y)
ska snart skriva in mig på körskolan också, så underbart att ha körkortet tills jag är 18! LÄNGTAR!

har precis lagt undan skolböckerna och ska strax dra och basta med min familj.
kvällen blir lugn med lite god mat, ensam mamma söker och sen sussa kudden!



vill ha hem kläderna nu
vill ha min 18 års fest
vill ha mitt körkort
vill ha den snygga röda färgen i mitt hår
vill ha ganska så mycket i mitt liv och det är jag nog inte ensam om..


miss you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0