Say goodbye to my little angels

Då var det sista dagen på praktiken idag då och det känns när man lämnar barnen, konstig känsla det där..
Böjd barnen+ fröknarna på glass idag som jag hade med mig som ett litet avslut. Men i februari kommer jag tillbaka igen och det ser jag sjuukt fram emot! Jag har ALDRIG blivit så bra bemött av dom jag jobbar med+ min handledare! Och bättre handledare får man leta efter, sjukt skön är hon! ;) Hon bjuder verkligen på sig själv och jag älskar när folk bjuder på sig själva, det är riktiga människor det! Så allså börjar ju min helg IDAG eftersom imorn och på fredag har vi studiedag, helt underbart med lång helg! Ska verkligen sova ut dom här dagarna.

Hoppas mina kläder kommer ikväll eller imorn som jag har beställt, vill ha dom NUU! :)
Nu ska jag styra lite innan jag tränar och sen resten av kvällen blir det en lugn ta hand om sig själv kväll.
Imorn blir det en lååång sovmorgon!





Den här chokladen fick jag som ett avslut på dagiset idag av min handledare+ dom andra på avdelningen, ett stort TACK!
Ni är för goa och snälla! :) Jag hoppas verkligen att man hamnar på samma ställe i februari, ni är guldvärda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0