PARTY LIKE A ROCK STAR

En till såndär skön sovmorgon fick jag imorse. Fick mina kläder igår som jag hade beställt hem från H&M, skit snygga! :)
Fixade lite här hemma sedan tog jag på mig mina nya träningskläder och gick ut och gick i två timmar, bra jobbat!
tänkte dyka ner i skolböckerna och räkna lite matte+ läsa engelska.. kanske hinner med att se en film också.

just nu sitter jag och lyssnar på GRYM partymusik och jag är GRYMT partysugen...!
min kväll ser just nu ut så att kanske vara med syster och hennes kompisar eller bara vara hemma, men just nu vill jag bara parta och dansa loss till grym party musik! vad ska ni hitta på en fredag som denna? :)

nu ska jag äta sedan duscha och sen fixa till kvällen!





galet sköna att vara ute och gå/springa i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0