MÅNDAG

den här veckan kan man verkligen kalla en lugn vecka för att jag har bara praktik i tre dagar och trosdag och fredag har jag studiedag, lite små skönt! öppnar dagiset  imorn kvart över 6 på morgonen, ha! nån gång måste man testa på det också. Just nu vill jag bara ha den där snygga röda färgen i mitt hår.. älskar färgen!
Sitter i min mysdress och håller på och skriver lite på datan och pluggar lite engelska med. så skönt att strosa omkring i myspys kläder hemma.


idag har jag lite att göra så nu är det nog bäst att jag gör klart allting så att jag kan ta mig en lång promenad sen!
kvällen blir lugn för min del, kanske se på någon bra film?
Upp tidigt imorn!




saknar min bästa vän Gabriella Malki..♥ Så fort jag får tid så lovar jag att jag kommer och hälsar på! jag har absolut inte glömt dig! :) hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0