HELGEN

yttligare en helg som är klar och måndag imorn! i fredags kom min kvinna hit och åt världens godaste mat sedan tog vi hennes coola bil och åkte och spelade nattbowling med grym musik. i lördags blev det lite övningskörning, jag är så grym på att köra bil! hihi sedan hem och börja duscha och göra i ordning sig för att sedan åka på partaj+ utgång. kvällen blev lyckad men kunde blivit bättre på slutet.. TACK ändå för trevligt sällskap! idag har jag legat som en zoombie här hemma och bara sovit och ätit, grymt skönt! har tvingat mig själv att plugga också. känner inte för att gå upp tidigt imorn, snart är det lov och det ser jag fram emot!

lite prov kommer i veckan, träna måste jag också göra efter helgens bravader!
någon dag under veckan blir det att boka in sig på körskolan, inte långt kvar tills jag sitter där bakom ratten helt själv,naajs!



NU: fortsättning med plugget sedan ensam mamma söker!




du är bara för bra gull! ♥

Kommentarer
Postat av: mowsan

aaw du är bäst gumman <3

2010-10-24 @ 19:43:38
URL: http://mowsan.blogg.se/
Postat av: amanda

love! <3

2010-10-24 @ 19:53:47
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0