GÅRDAGENS KÖP













Tog en tripp på staden igår och gick och strosa och fick med mig lite välbehövda saker hem.
Ett linne från monki, bh:ar från cubus och ett par skinnhandskar från monki.
vad tycks? :)


första praktikveckan är nu avklarad och jag stormstrivs verkligen! bara tre dagar kvar nästa vecka och sen är det studiedag på torsdag och fredag, me like! Får även hem kläder från H&M nästa vecka, längtar!
Blir en riktig rödhårig amanda nästa vecka, hoppas hoppas! :) älskar den röda färgen!


Har precis STOR städat mitt rum+ rensat kläder osv så nu är det snyggt igen.
Ska även fixa lite här hemma och ta fram en outfit tills ikväll.

NU: ut och gå sen duschtime!

Kommentarer
Postat av: michelle

åååh det är så fiiint när du har jätte rött hååår :D<3

2010-10-02 @ 13:25:43
Postat av: amanda

ååh tack sötnöt! :)<3

2010-10-02 @ 14:59:54
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/
Postat av: mowsan

tjuuuuusigt min pulla

2010-10-02 @ 15:45:47
Postat av: amanda

taaaack min sköna!

2010-10-03 @ 13:10:56
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0