ALLT MÖJLIGT PÅ INGÅNG

Jag vet, har inte hunnit/haft ork till att blogga, har ganska mycket plugg och det känns som det bara blir mer och mer.. har även tränat och träffat vänner. men nu ska jag försöka att hålla igång igen! snart lov som man får se fram emot+ snart är det helg och det avslutar vi veckan med lite party party, naajs!
har suttit och pluggat i några timmar nu, hinner jag med något annat? nej för tiden går så galet fort, skönt ska det bli med lov snart!

känner att jag har pluggat klart och ska strax ta mig ett varmt bad sedan krypa ner under täcket och mysa med en bra film.
imorn går ja i skolan från 8.10- 17.30 på kvällen, sug på den ni!  bara att plugga som en häst i skolan och sen träning när man kommer hem!

nu väntar badkaret!









sanningen kommer alltid fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0