VÄDRET PÅVERKAR KROPPEN

minus 5 grader, blåsigt, snöblandatt regn, mulet, minus grader i min kropp, allmänt deppigt väder.
känns som att jag ska gå under snart, har nog aldrig frusit så galet mycket i hela mitt liv som jag gör nu, som jag rättare sagt har gjort i några dagar nu. har även ont i magen och näsan rinner på mig lite då och då.. Dock blir det ingen skola för mig imorn, kanske inte torsdag heller? egentligen skulle jag behöva åka till skolan imorn för att jag och två st i min klass fick reda på idag att vi tre ska vara gaudie på öppet hus som är nästa tisdag på hagagymnasiet, och då få information osv.
Men det löser sig nog även om jag inte skulle komma imorn. fick lite VG på ett prov som vi hade innan lovet, bra jobbat!
Jag måste vara frisk tills helgen, fredag kör vi lite på halloweenfest med brudarna! (y)

Nu ska jag fortsätta plugga så länge jag orkar till sedan kryper jag ner i badkaret och badar i 10000 år.
Sen ska jag försöka hålla värmen och krypa ner i sängen och se på någon bra film och dejta kudden!
Imorn ska jag ringa och sjukanmäla mig, ligga och slöa i soffan och plugga som en galning.. (måste göras)





har så ont i hela kroppen för att jag fryser så mycket!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0