someting new to my room












Som ni ser så har jag hunnit med med lite shopping men har även hunnit med mer än så. varit i IKEA med mammsen, köpte lite nytt till mitt rum, inhandlade lite kläder också som dock inte är på bild. Lägger bara upp dom här bilderna idag så får ni se resten av köpet någon annan dag. Har spenderat lovet med vänner och familj, så galet skönt att vara ledig!
Lovet består också utav lite plugg och mycket träning! (y) Ska även skriva in mig på körskolan nu, det går så sjuukt fort allting, snart 18, snart har jag körkort, det går fortare än vad man tror! hihi
Har så mycket att tänka på just nu och det är båda bra och mindre bra saker, men just nu är jag för det mesta glad och jag kämpar för vissa saker och jag tycker att jag kommer framåt och lyckas med mitt liv! jag älskar när det går bra! :)


Nu är klockan 8.10 och fråga mig inte vad jag gör uppe.. jag blev kissnödig och kunde dock inte somna om så jag bloggade lite istället som jag inte har gjort på några dar. Ska göra mig en riktigt god frukost och mysa framför tvn sedan går jag ut och springer i det tråkiga vädret. usch hatar regn! Sedan ska jag duscha och fixa mig lite för vid halv tolv kommer mina fina tjejer Malin och Malin, galet vad jag har saknatt er!! ♥

Nu ska jag göra lite frukost, TJING!





Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej Amanda!



Härligt det låter med lov och med dina mål i framtiden. Du är en sån stark person, det vet du va? Jag önskar dig allt gott i framtiden, det förtjänar du. Bara för att du är du :)



Ha det så bra gumman! Och ha ett fortsatt trevligt lov / Sarah

2010-11-03 @ 11:40:55
Postat av: amanda

Hej Sarah!



åh tack kära du! :) Jag kämpar som en galning och ser allting possessivt osv. Önskar dig med allt gott i framtiden, du är också en sån SNÄLL och stark person du med Sarah! Hoppas du vet det med? Du är alltid så himla snäll och såna människor gillar jag! :) Man kommer långt på det! Vi är i samma situation men vi kämpar tillsammans!



Ha det så bra du med och hälsa Dante och Pontus!

Kram Amanda

2010-11-03 @ 13:04:40
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/
Postat av: Jansert

Har saknat dig med galet mycket gumman :) men nu fick du ju se oss, hihi ;) puss!<3

2010-11-03 @ 22:49:51
URL: http://mallajanna.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Snygg outfit baabe! <3

2010-11-04 @ 12:48:21
URL: http://gabriellamalki.blogg.se/
Postat av: amanda

jaa precis och det var sjukt najs! :) hihi puss <3

2010-11-04 @ 18:49:38
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/
Postat av: amanda

tack älskling! <3

2010-11-04 @ 18:52:08
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0