28:e november

Lite update tänkte jag att ni skulle få nu: I fredags drog jag och en lustig typ en redig myskväll med god mat, snaks, dipp, godis, lerre, film och massor med mys. I lördags vaknade man upp vid elva tiden och kollade på termometern och tänkte direkt att man inte ville gå ut i kylan.. Och så blev det också, det blev alltså att stor städa rummet och bara ta det lugnt tills syster frågade om jag skulle med på förfest som vi åkte vidare på sen. Det blev en bra kväll och lördagsnatten blev också mysig! huhu. Idagagens vaknade jag och min kära vän tidigt, klockan 09.00 och såg hur mycket det snöade och blåste ute så det blev tillbaka till sängen en liten stund.. Vid ett tiden kom Dicka och hämtade upp mig, säger bara gosh vad jag fick kämpa för att komma till bilen! Visst det är mysigt med snö men det är inte lika mysigt när det blåser som det gör, usch! Vi körde 40 km/h hela vägen hem och det var bara bra att vi körde så.. Det sorliga är att helgerna går så fruktansvärt fort, ibland känns det som att man inte hinner med att göra så mycket.. Men snart är det jullov och det ser jag fram emot så mycket!

Veckan som kommer har vi inte så jätte mycket att göra i skolan och det känns väldigt skönt för såhär stressad som jag har varit den här veckan vill jag inte vara med om igen! Mår skit när jag är stressad, och allting blir bara skit när man är stressad.. Så därför är det skönt att det inte är så mycket man ska göra denna vecka som kommer. Snart är det dags att börja köpa julklappar, jag älskar att shoppa och det vet nog många om! :) haha.
Ikväll ska jag bada i jätte varmt och skönt vatten, hälla i hårinpackning och styra lite. Lägga mig under täcket och se på  sista delen av ensam mamma söker som är ett måste att se ikväll och sen får det bli lite vem kan slå filip och fredrik.
Imörn är det skola 08.10-14.00, skööönt!





Puss och kram hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0