ONSDAG

Är det fler människor än jag som får patetiska, idiotiska samtal på nätterna? haha säger bara pinsamt för dom som håller på när man vet vilka det är. Hur gamla är ni egentligen?! Har du/ni verkligen inget annat liv än att kränka andra människor och lägga sig i andras liv.. Inte för att JAG tar åt mig , har ju ignorerat jävligt bra och jag känner mig jävligt bra också och det vet du/ni om att jag har det bra med exakt ALLTING det är därför du tar ut det på mig bara för att du mår dåligt, PINSAMT! Jag har sagt sluta men det verkar ju gå in i ena örat och ut ur det andra.. börjar bli liiite trött på att ha en patetisk, osäker människa efter mig som inte har något annat vettigt att göra om dagarna. Mitt liv ska du ge fan i och sköt dig själv helt enkelt bara så lovar jag att det blir bra "gumman". Du kan även sluta upp med att dra in dina så kallade "kompisar" och våga stå för vem DU är och visa att du är 17 år, kan man verkligen inte tro! Jag vet mycket väl om att du försöker kränka ner mig så att jag ska må lika DÅLIGT självförtroende som dig, men då har du abslout inte lyckas! Mitt ända jävla råd till dig är att SÖKA HJÄLP! psykolog eller vad som helst, tack!


Förlåt men jag var bara tvungen att skriva av mig lite, sånt som händer ibland.. Blir så sjukt trött på vissa människor som aldrig kan mogna till, haha helt sjukt! Det är synd att en del inte har något vett i sig..
Nu skiter jag i dig/ni och fortsätter ha mitt bra liv som jag även har haft tidigare! :) Allting går super nu och jag är så glad, hihi. men dock så är jag ganska trött på detta bus väder, usch! Lite matteprov imorn och helgen börjar rulla in (y).
Nu ska jag få lite mat i magen sedan ska jag besöka badkaret och sedan dejta kudden!

TJING!





det är du som förstår mig, det är du som alltid finns där, det är du som betyder mest, det är dig som jag älskar allra mest!

Kommentarer
Postat av: karin

<3

2010-11-25 @ 14:33:15
Postat av: Anonym

2010-11-25 @ 14:39:53
URL: http://http://ksvenssonn.blogg.se
Postat av: maliin

Fin blogg :D



vill du hjälpa mig med tips om hur man får bort förkylning på bästa sätt?

Ersätter med länk till din blogg :D

2010-11-25 @ 15:11:18
URL: http://malinfager.blogg.se/
Postat av: elina

hej, allt bra ?:)

~Kram

2010-11-25 @ 15:21:43
URL: http://biauty.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU ÄR HELT JÄVLA SNE SNORUNGE!



DET ÄR DU SOM VALT DETTA, INTE HON/DEM!!!!!!

2010-12-14 @ 12:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0