Måndag

veckan börjar good good. fick reda på att på tisdag slutar jag 10.40 ,onsdag och torsdag slutar vi vid lunch, lite oskönt! :)
det kommer bara mer och mer plugg, samtidigt som lite fler VGn rullar in! (Y)
körskolan börjar närma sig+ söka jobb håller jag på med. Allting flyter på och allting närmar sig både sin början och sitt slut.

Plugget och göra klart saker står först på listan. Sedan ska jag ta mig en lång dusch och sedan krypa ner i sängen och sätta på en bra film och göra kudden sällskap.
Imorn går jag ca tre timmar i skolan sedan åker jag hem 10.40 för lite förberedelse+ göra i ordning sig inför kvällen då jag åker tillbaka till skolan för öppet hus klockan 17.00 på Hagagymnasiet. Under kvällen ska jag vara guide och hjälpa människorna om de undrar över något :).
Nu ska jag fortsätta med plugget!

TJING!




är så glad över att vi fortfarande kan ses, mysa och bara umgås.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0