Allting börjar..

närma sig, allting går så galet fort. imorn börjar jag i skolan igen med nya krafter och nya möjligheter.
riktigt skönt och mysigt lov med bra pepople! har spenderat tiden åt att studera sen klockan tre och nu känner jag att jag är klar med det. under veckan måste jag skriva in mig på körskolan, riktigt sjukt najs att få det snart gjort! det går mycket fortare än vad man tror och det är så sant så! Kan lova att det blir lika mycket träning i veckan som alla andra veckor. (y)

nu ska jag gå och äta jätte god mat som mammsen har gjort sedan ska jag krypa ner under täcket och se på ensam mamma söker och dejta kudden!

GODNATT SNYGGINGAR!




våra känslor, våran kärlek finns fortfarande kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0