NEWS

skolan är snart slut, bara två arbetsdagar kvar och det känns heltjävlasjuktbraa! fick reda på att jag får VG i slutbetyg i bild, så går det om man är duktig i skolan. har inga läxor/prov kvar heller, känner mig så fri.
dock sista idrottlektionen imorn då, buhuu! kommer sakna den meest..
jag kommer aldrig att sluta att tjata om att vi ska till Liseberg på torsdag för jag längtar gaalet mycket!
LISEBERG HERE WE COME!
att sluta 50 minuter tidigare idag var ju inte helt fel heller :).

nu väntar löpar skorna sedan hem och duscha+ resten av kvällen blir det chilldill.

/ A






fick med mig hem:
ett par örhängen från ur och penn
och en ny men samma väska från Gina (min förra gick dock sönder)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Bra att du gick dit, sa ju att du skulle få ny ;)

2010-05-31 @ 19:43:45
URL: http://gabriellamalki.blogg.se/
Postat av: amanda

ja det gick så bra så! :) jag vet du är för bra! ;) <3

2010-05-31 @ 20:58:29
URL: http://amandaakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0