underbara fredag



Det här fick jag med mig hem igår när jag var på stan med jessica. :)

ett par gladiatorskor från skopunkten
ett linne från monki
och två ansiktsmasker från H&M ( dom är till mamsen på morsdag+en blomma som  jag ska köpa)


Fredag och det kan verkligen inte bli bättre! och att man fick sluta tidigare va inte så dumt heller.. :)
Allting går så himla fort nu, helt galet! Blir en  lugn vecka nästa vecka som jag ser fram emot+ liseberg på torsdag, skojsigt! (Y) Har precis packat klart till pojken som jag ska hem till senare sen, hih!♥ Blir att hitta på något roligt i helgen och massa bus+mys med världens bästa.
Skriver mer när jag kommer hem på söndag. Ha en bra helg people!

HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0