TISDAG

dagen började med bowling med klassen, lite oskönt! :)  desutom så måste jag skryta lite och säga att jag vann, huhu!
Efter bowlingen fick alla dra hem förutom jag eftersom jag skulle göra nationellt prov i NO och det var labben som jag ej gjorde när jag var sjuk, men det var jätte enkelt och det gick bra. sjuk som jag är så tar jag av mig mina ringar när jag ska göra labben och sen när jag är klar med allting och ska dra hem så glömmer jag DOM , haha vadå klantig? :P Så nu är jag ÄNTLIGEN klar med ALLA nationella prov! :D så sjukt sköönt!

Nu har jag besök utav karin och malin, hihi mys!♥
Imorn blir det att jobba+ första fotbollsträningen, tummen upp!

/amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0